Pytania i odpowiedzi

 


 W jakich godzinach pracuje obsługa naszego sklepu?

Na maile, zamówienia i telefony reagujemy i odpowiadamy od 10 do 17 od poniedziałku do piątku. 
Przez pozostałą część doby pracujemy nad produktami i całą resztą, która się z nimi wiąże. ;)

Czy produkty dostępne w sklepie są realnie dostępne i gotowe do wysyłki?

Tak. Jedynym wyjątkiem są produkty spersonalizowane, które przygotowujemy ze specjalnymi wytycznymi od Was.

 

Czy mogę zamówić Wasz produkt inaczej niż przez sklep internetowy?

Nie. Na ten moment prowadzimy sprzedaż jedynie przez sklep działający pod adresem www.hello-buddy.pl.

 

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Niestety aktualnie nie ma takiej możliwości. Pracujemy nad tym. ;)

 

Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

Tak. Masz na to 14 dni. Po więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji zapraszamy do zakładki Zwroty i reklamacje.

 

Co zrobić jeśli moja paczka dotarła uszkodzona?

Jeśli widzisz ślady uszkodzeń na przesyłce - otwórz ją przy kurierze. Jeśli produkty również będą uszkodzone, odmów przyjęcia przesyłki i spisz protokół wraz z kurierem. Następnie skontaktuj się z nami poprzez maila: kontakt@hello-buddy.pl. Jeżeli zauważysz uszkodzenia po odjeździe kuriera - skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni. Niestety - jeśli paczka będzie miała wyraźne ślady uszkodzenia, a nie spiszesz protokołu uszkodzenia, nie będziemy w stanie rozwiązać sprawy pozytywnie.

Jeśli paczka nie ma śladów uszkodzeń, a mimo to z produktem coś jest nie tak - również prosimy o kontakt mailowy. Opisz nam dokładnie problem, załącz zdjęcia, a my postaramy się wyjaśnić sprawę jak najszybciej.

 

Co zrobić jeśli moje zamówienie dotarło niekompletne?

Daj nam znać. Napisz maila na: kontakt@hello-buddy.pl. Zweryfikujemy sprawę w naszym magazynie i odpowiemy niezwłocznie.

 

 Ile czasu będę czekać na moje zamówienie?

Standardowy czas realizacji zamówienia to maksymalnie 5 dni roboczych, a czas dostawy to do 2 dni roboczych.

 

Co właściwie składa się na czas realizacji?

Cały ciąg zdarzeń, które mają miejsce po złożeniu przez Was zamówienia.
Mówiąc dokładniej - oczekiwanie na potwierdzenie płatności, kompletowanie Waszej paczki, pakowanie jej, oczekiwanie na odbiór przez kuriera, a następnie przekazanie mu przesyłki.


Spokojnie - najczęściej realizujemy zamówienia w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych.

Zdarzają się jednak sytuacje, w których na przykład brakuje nam danych lub zostały one błędnie podane i musimy się z Wami dodatkowo skontaktować, aby Wasze zamówienie na pewno do Was trafiło. To wydłuża proces realizacji.

Standardowy czas realizacji zamówienia nie dotyczy produktów spersonalizowanych. 

Dla tych produktów, ze względu na to, że wymagają specjalnego przygotowania oraz wykonania na zamówienie - czas realizacji wydłuża się do maksymalnie 14 dni roboczych.

Jak przyspieszyć proces realizacji?

Wybierz opcję płatności natychmiastowej zamiast przelewu tradycyjnego, aby pominąć czas oczekiwania na zaksięgowanie się środków. Możesz również wybrać opcję płatności przy odbiorze. Daj nam znać, że Ci się spieszy, dodając komentarz do swojego zamówienia - na pewno weźmiemy to pod uwagę.


 

Jeśli masz inne pytania jesteśmy dla Was tutaj: kontakt@hello-buddy.pl  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl